Friday 23 March 2012

keyboard laptop aku rosak... macam mane ni....


setelah genap setaon aku pakai laptop ni...laptop ni buad perangai.... mane ade geram kan.. punyer aku tatang laptop ni.... kalo bole nak bawak tido pelok sekali... laptop ni dah ibarat pakwe aku taw... sanggup dia mengkhianati aku.... grrr..... 

btw nak tawu tak button ape yg rosak.... no satu, dua, tiga, empat, tujuh, lapan, sembilan, sepuluh and zero... mane aku geram kan... lepas tu ngadu kat ibu... ibu buad taktawu jewk... sampai hati eak.... lepas tu ngadu kat ayah.. ayah marah marah... lepas tu siap kene perli lagi...atoto ayah...jgn lah marah.... orang tak sengaje lah... lagi pon...laptop ni tak pernah air tumpah ke ape... mungkin terlalu panas kot...maklum lah..dulu kan org tak beli cooler... bulan lepas baru orang beli.... jangan marah...

err... ade sesape tawu tak... berape harga kalo tuka keyboard.... sebelom ni dengar dengar satu ratus dua puluh ++ .. ni lagi satu masalah... macam mane nak carik duit banyak tu.. kat tangan aku..baru ade 5o hengget...tapi tu pon nak gune... T.T 


  • tunggu ibu belanja lah jawabnye...tapi bile eak ?? T.T


No comments:

Post a Comment