Sunday 29 April 2012

ouh..sayang.. that's my privacy...


ouch... hhehehe..korang... aku just nak share lah story ni... ade lah mamat ni contact aku kat fb semata mata tanye hal urusan hidup aku... he want to know who mr.s.. ngeee~~ tu name pnggilan utk someone.. and dea jugak nak tawu sape miss yng dimaksudkan... grr... kalau korang...nak ke korang share cerita life korang kat someone yang kite tak kenal... fuhhh~~ sorry lah bro... aku tipu kau bnyak bnde dalam tu.. sebab kau tak kenal kan siape diri kau dekat aku... tujuan kau pon agak samar samar... dah tu.. lepas dah try korek cerite dgn aku..teros unfriend aku... aku tak heran lah kalo nak unfriend tapi aku rase semacam dengan kau... ape motif kau tanya soalan soalan tu... kau spy aku ke ??? tak banyak info yang kau akan dapat dari aku...sebab aku bukan nye orang yang sesedap epal makan dengan coklat  nak share story dengan orang lain...

No comments:

Post a Comment