Sunday 20 May 2012

komen aku pasal kerje yg aku buat


pagi korunk.. korunk dah tido.. aku tak tido tido lgi... sebok siapkan keje ni... mate aku dah berat pong sebenarnye..tpi aku tahan kan kejap.. kejap lgi.. aku nak ngorok lah... hehehe... dlm bpe hari ni... aku dgn family aku mmg sebok sgt... sampai rumah sendiri pun dah macam kapal karam.. belum lagi bilik aku... hahahha.. malu jadik anak dara bilik bersepah.. kalo lah mak S tu tawu... hahaha.. kompom kene reject... hahahhaa... 

dah lah.. back to title kite ni... hahaha.. banyak sebenarnya yang nak aku komen.. aku ni memang kuat membebel.. ikot sape aku pon taktawu.. mak ayah aku..masing masing tak nak ngaku.. hahaha... takpe lah... nak tak nak mak ayah aku kene lah terime tabiat aku.. hahahha.. firstly.. aku nak komen pasal satu AJK kat tempat aku ni.. sumpah.. buat orang susah.. orang tersebut hanya nak nama sahaja.. kerje... hampeh... aku terpakse buat overtime taw..nak siapkan bende ni.... pakcik tu aku boleh cakap langsung tak bergerak... dia seorang cikgu.. ulangan CIKGU yerr... bahagian pendidikan.. kerja yg dia dpt... langsong tak ada hasil... aku paling menyampah dengan dia ni... penyudahnye.. aku cakap dengan bapak aku.. buang jek orang macam ni... susahkan orang kiri kanan.. hahaha

yg kedua pulak.. aku pon dah taktawu nak sumbat ape kat dalam buku tu.. aku dah pening... hahaha.. time ni.. bile aku dah seteeerrreesss sgt.. biasenye ade mangse kne marah... hahahaha... tadi yg kne mak ayah aku.. hehehe..  bukan nak biadap.. tpi aku tertekan... sorry yep ibu ayah... org stresss... hehehhe...alhamdullilah.. kerje tu hampir sepenuhnye siap.. tinggal sekangkang semut jewk lgi.. edit edit sikit... sumbat tu..campak ni.. siap lah... hehehe... 

yg ketiga, pasal logo... hahahha.. ni memang gempak habis... ade makcik tu.. mulot mmg tak makan saman... saje nak kene sound dengan aku... tak pasal kene... hahaha.. makcik tu bukan nye org tmpat aku.. kecohnye dia.. macam jadah haram... aku yg mule nak rilek.. pong lame lame... panas membara... hahahha.. siap kau makcik tu panggil kaum kerabat dia... hahahha... ade haku kesah.. aku admin tempat tu.. aku rase org tu melanggar etika dan takde adap.. aku tlong tkan kan leave button utk mereke... hahahah... dengan aku... tak main kautim.... duduk semeje..minum kopi problem selesai... hahaha.. tapi makcik ni.. aku memang dpat rase kan dari awal yang dia cube nak jatuhkan aku... maklomlah.. family dia kan benci family aku... hahha.. kesian makcik tu.. ingat aku bodoh ke.. even aku ni agak kureng.. tapi aku bukn nye penurut... hahaha.. kau bawak lah kaum kerabat kau... aku tak layan.. tapi yg jelas... your son kne halau dengan cara tidak terhormat.. sebab aku post.. and org bace.. malu kau..kene  halau.. hahahaha...

yang keempat.. bile laptop buat perangai... hahahha.. gmbar tak bole upload... lah.. slow lah... sangkot lah.. berejam kau aku tahan.. but sekarang dah oke... cume gambr jewk tgh memikirkan idea terbaik nak masukkan... hehehehe...

eh.. dah lah.. aku pong dah penat nak menaip... aku nak tido.. nak jugak mimpi cik abg aku tu... rindu kau aku dgn dia... hahha.. buat keje pon sempat teringat kat dia.. hahahha...
ok lah...bubye... 

wasalam...

No comments:

Post a Comment