Monday 21 May 2012

genap setahun,,,


wah.. dah genap kau.. aku suka dia... dan selama itulah dia tak pernah tahu kewujudan perasaan tu... selama itu lah aku tak pernah lupe semue kenangan yang ada..  dia yang ajar aku.. jadik orang angau... dia jugak yang ajar aku jadik seorg yang sensitif... wlaupun ada kesalahan yg dia buat... keburukan yang aku nampk.. aku tetap tak bole tinggalkan dia.. aku bukan nak carik orang yang sempurna.. tapi cukuplah orang tu mampu sempurnakan aku.. and aku mampu sempurna kan dia..  

aku ingat lagi.. masa time puasa tahun lepas... setiap hari aku tertanya tanya.. bile lah dia nak balek... hahaha.. penyudahnya hari last puasa dia dtg rumah jumpe abang aku... masa tu aku suke curui curik tengok dia... * tak malukan aku tgok anak terune org.. hahaha.. ala.. tngok jekk.. tak colek pon... hehehhe

dalam setahun ni.. kenangan yang aku paling tak bole lupe.. bile akak dia always tanya bile nak jadik adik ipar... hahhaha... yang lain pulak until now.. ade adek dia pnggil aku 'kak par'.. hahahaha...

aku masih ingat lagi hari tu aku jumpe dia... jantung aku macam nak terlompat keluar... aku sendirik pon taktawu kenape smpi mcm tu sekali... nak tegor dia pon aku macam tergagap gagap... hahahah... 

semalam.. kak ju puji dia..cakap dia comel.. ekekekeke... dalam hati senyum berbunge bunge.. buah hati dipuji orang... hehehehe...

ok lah korang... aku pong nak chow... hati ingat kat dia.. otak kne ingat buku.. esok last paper.... hehehehe...

bubye... jumpe lagi....

wasalam.... 

No comments:

Post a Comment