Friday 22 June 2012

sweet seventeen


harini aku nak share dengan korang masa birthday aku.... time birthday aku haritu tak adalah buat upacara tiup lilin,, baling tepung bagai... cuma potong kek jek... mase birthday aku tu..aku sambut kat rumah nenek aku.. yang kebetulan buat kenduri... dengan sedara mar berkumpul bgai.... hahhaha... tapi mase tu kek aku tu aku share dalam 4 orang.... pakicik makcik sepupu sepapat yg dalam bulan 6 tu kitorang sambut sekali... dah jadik macam satu tradisi pulak dalam keluarga.... kalo dalam bulan yang sama... smbut sama sama.... masa birthday tu... aku telah dikelilingi oleh kanak kanak... mana taknya siap sepupu aku yang kecik tu boleh nak tolong potongkan kek lagi.... dia cakap dengan aku... ' nak potong happy birthday to you !' (versi pelat kanak kanak) hahahahha... dah tu pisau kek dia konker hahahhaa.... memang comel budak tu.... diorang ni... makan taknak... potong kek nak... haih.... tapi seriously.. kek tu sedap.. sebab ada cheese.. maklomlah... orang kat rumah semua dah jemu tengok kek coklat.... hehehehhe... kek tu beli kat kedai.... nak buat sendiri memang tak lah... hahahahha.... tapi masa tu abang aku takde kat sini dia tak balek... tapi dia dah promise sebelum raya dapat hadiah... fuhh..... aku memang tunggu dia bagi aku hadiah.. sebab... dia tak pernah bagi aku hadiah lagi... so,,, aku nak dia bagi aku hadiah yang special.... hehehehehhe.... dah lah aku pon dah penat berceloteh... apa kata layan gambar,, gambar nya takde lah lawa mana.... pakai hendset jek... nak beli DSLR tak mampu.... tunggu aku kaya dulu... hahahaha









:: baru perasan birthday boy and birthday girl pakai baju warna yang sama... hahahaha

No comments:

Post a Comment