Wednesday 20 June 2012

berangan suda~


hehehehe...malam ni aku dah berangan .... carik name baby.... hehehehhe... takde lah saje je... (result exam pon jahanam.... dok study bnde yang belom pasti lagi).. haih... nama pon berangan kan.... hehehehhe... korang agak apelah nama yg aku carik kan.... pangkal depan utk lelaki mestilah ade nama muhammad lpas tu diikuti dengan huruf F lepas tu S.. yang perempuan pula,, letak nur kat depan... then F dan S jugak.... hehehhehe.... korang nak tawu ke nama apa yang aku dok carik tu... ala... tak payah lah.... hehehhehe.... ok lah... aku letak... jom kite tengok apa nama yang aku dok berangan tu.. hehehhehe


  1. Muhammad Fakhry Syazani - kemegahanku, kecergasanku
  2. Muhammad Faiz Safwan - berjaya, bersih, ikhlas
  3. Muhammad Furqan Syaukat - bukti kekuasaan
  4. Nur Farihah Saffiya - kegembiraan, keaslian
  5. Nur Fainah Syadiyah - taman yg semerbak harum, pandai menyanyi
  6. Nur Fadiah Syauqiyah - pembela rindu
hahahaha.. nampak tak ada 6 nama... hehehehe... penat taw amek mase nak pikir.... huhuhu.... :: aku dah mule menggtal.... tapi kalo aku dengan dia... insyaAllah nama ni aku guna... hehehehhehe

eh ok lah.. aku dah ngantuk nak iron bju, lepastu nak tido...

bubye....

wasalam...

No comments:

Post a Comment