Wednesday 6 June 2012

sambut birthday..


harini birthday ayah 'S' dengan oppa aku kim hyun joong.... tapi birthday harini aku lebih prefer dkt ayah 'S'.. hehehhe... aku pon tak sngke.. aku diinvite oleh dek par aku ni... beriye suro aku dtg.. smpi sanggop amek aku kat rumah... hehehhe... kamsahamida... waktu sampai kat sne... fuhhh... bnyak nye... mee kari,, ice cream cake,, kuaci,, cumi,, kentang,, kacang,, air gas ber botol botol.... aku  ni pon buknnye peminum air gas sgt... kalo nk minum... msti kne tunggu gas dah tkde baru minum.. hehehehe... smpi kat situ baik baik kenyang teros rse lapar... hehehehe... sedap kau mee kari mak dia... rugi tak makan.... tapi tdi.. ingt nak ish kat ayah dia... sekli terlupe daa~... dah smpi rumah bru teringt... hehhehe... ape ape pon happy birthday....

mase kat sne.. aku jadik segan... yelah ayah dia aku jarang jumpe... kalo mak dia dah selalu... dah kamcing.. dgn ayah dia.. aku segan.. hehehehe...tapi tadi... dia takde... tgah busy.. tak dpt balek... tpi dia smpt wish kat ayah dia... huhuhu... 

mase kat sane... si budak kecik , kimy tu... mentg mentg kaki dia dah mule berfungsi... suke jek... smpi org suro tido pon tak mau... omma cubit kang~.. hehehehe... 

balek dkt event tadi.. even.. dia jempot tak ramai.. tapi cukup lha utk meriahkan suasana... seronok tgok org sedia buatkan kek utk ibu ayah dia... aku.. time birthday mak aku.. aku wish.. lepas tu bpk aku surprisekan kek jek..kan best kalo aku dpt buatkn jugk utk mak aku.... hehehhehe... takpe eah bu... time ayah... org buat... lpas tu.. ibu punyer..taon dpn org buat eah.... hehehehhe

dah lah mate aku dah layu ni.. esok rancang nak puase.. maklomlah...yg berlobang tu tak ditimbus lagi...heheheh... oke lah

bubye...

wasalam... 

No comments:

Post a Comment