Monday 20 August 2012

aku menanti sesuatu yang tak pasti


dah lama kan aku tak mencurah isi hati,, menghupdate belog... busy sikit... maklom lah spm candicate.. ok.. malam ni.. aku tak nak cerita pasal raya aku dulu.... nanti lah aku cerita..malam ni aku nak cerita pasal mr. S aku tu... hehehhe... korang pon dah sedia maklumkan... dah lama aku tunggu dia... bermacam macam... perkara yg melanda... percaya atau tak.. inilah hakikatnya... bila aku menjauh... dia mendekat... seolah olah.. ada magnet yg menarik kitorang supaya tak terpisah.. andai... dia lah yang terakhir untuk aku... aku bersyukur.. sekurang kurangnya... family aku tak risau.. sebab diorang dah kenal mr.S tu.... 

tadi... bapak aku ajak abang aku p marhaban... then... bapak aku ade cakap kat abang aku.. suro ajak S aku tu.... sedangkan... dia boleh jek sebut nama kawan abang aku yang lain...aku pon tak paham... lepas tu.. tadi.. adek dia .. ade cerita kat aku...abang dia sebut perkataan 'my father in law' bile bapak aku muncol kat rumah dia... time marhaban tadi... apekah semua ini ?? 

now... aku tgh chat dengan dia kat fb... even tak pernah menyentuh soal hati... tapi aku tetap rse lain.... even dia tgh tanyer pasal abang ipar dia.... 

ok... seriously memang aku sayang dia... sebab tu aku mampu bertahan selama ini hanya untuk dia... dan tak pernah selama ni aku tunggu lelaki... dengan dia aku tak pernah rase bosan... sebab setiap hari aku akan stalk fb dia... hanya untuk mengetahui perkembangan dia.... 'sorry kalau ini buat kau rimas... tapi its a truth' 

kalau lah dia tawu air mata aku tengah bergenang sekarang ni.... sebab menahan semua ni... apa perasaan dia eak ? aku tawu bile dia sebut perkataan 'my father in law' tu hanya lah gurauan... tapi boleh tak aku nak sangat dengar perkataan tu tulus dari hati dia.... 

aku tawu and aku akui... aku tak secantik awek dia yang sekarang..dan dalam hati aku.. tak pernah sedikit pon terlintas untuk merampas dia.. atau menganggap makwe dia... sebagai perampas... even aku tawu... aku suka dia... dah lama ..... sebelum dia couple dengan makwe dia... 

aku akui... aku sayangkan dia... dan kalau boleh aku nak turuti semua permintaan dia... tapi aku kena keraskan hati aku.. supaya tak terlalu hanyut dengan perkara ni...aku keraskan hati aku.. hanya untuk mengingatkan diri aku... yang dia tu milik orang.. aku tak boleh usik sembarangan... 

aku suka.. kalau dia tegur kesilapan aku... even dengan cara kasar... sebab... lepas tu aku cuba bertahan untuk tak ulangi kesilapan tu...aku suka tengok muka dia.... comel jek.... dengan brown eyes dia tu... 

aku tetap akan berdiri disini... untuk dipimpin oleh dia... ke jalan yang benar... insyaAllah... harap harap... apa yang aku impikan... jadik satu realiti... amin....

No comments:

Post a Comment