Friday 24 August 2012

sayang...


sayang...
andai kau cari seorang perempuan yang lemah lembut...
itu bukan aku...

sayang...
andai kau cari seorang perempuan yang ayu..
itu bukan aku...

sayang...
andai kau cari seorang yang solehah..
itu bukan aku...

sayang...
andai kau cari seorang yang memahami
itu bukan aku...

sayang...
andai kau cari seorang yang cantik...
itu bukan aku...

sayang...
andai kau cari seorang yang pandai mengurus rumah..
itu bukan aku....

sayang...
andai kau cari yang sempurna
itu bukan aku...

sayang...
aku kat sini perlukan kau...

untuk..
bimbing aku...

untuk...
jadi imam aku...

untuk...
jadi kawan sejati dunia akhirat...

untuk...
jadi suami yang terbaik...

untuk...
jadi ayah untuk anak aku...

untuk...
sempurnakan kekurangan aku...

pen merah pen biru
yg naik motor merah i love you...

sayang....
i waiting you...
i love you...

No comments:

Post a Comment