Monday 27 August 2012

adakah ini pengakhiran kita ?


disebalik senyum bahagia, mesti ade luka . betul lah kata orang langit tak selalu cerah... kita tak selalu diatas.. aku dapat tawu... mak dia, dah bercakap dengan 'my' dia tu.. dan semestinya.. peluang untuk aku makin tipis... Ya Allah,, apa yang kau bagi sekarang ni cukup sakit untuk aku... aku terpaksa telan racun tu.. aku kena terima hakikat... memang dia takkan rindu kat aku... aku tunggu dia dah lama... dah macam macam aku bertahan... mungkin inilah terakhir kalinya.. aku bertahan... aku dah tak kuat nak suffer sorang sorang... along.. maafkan aku.. aku takkan bawak dia balik untuk jumpa kau... perkenalkan dia sebagai adek ipar kau...bukan lagi kawan kau...impian aku untuk perkenalkan kau dengan dia... tu dah berkubur long.. aku kalah... yer.. aku dah kalah... aku yang tak sempurna untuk dia... aku tak layak untuk dia... impian aku... nak berada kat sisi dia.. dah berkubur... dia dah tak pandang kat aku ni... Ya Allah... terima kasih sebab akhirnya.. kau tunjukkan jugak jalan ini... aku redha kalau ini yang terbaik untuk masa depan aku... 

to Mr.S maafkan segala salah silap aku... aku akan pergi... bahagialah kau dengan 'my'.. aku akan berusaha untuk lupakan kau... aku buat.. pergilah... aku nak tengok orang yang aku sayang bahagia walaupun dia bukan dengan aku... aku yakin.. dengan semua ni mesti ada hikmah untuk aku... izinkan aku... panggil kau sayang untuk kali yang terakhir.....

sayang... aku tawu aku tak sempurna untuk sayang... dan sayang terlalu sempurna untuk aku.... sayang.. andai kau jumpa blog ni.. dan kau baca post ni.... aku minta maaf.. aku dah tak kuat nak tunggu kau.. biarlah aku beralah untuk kau... untuk kebahagiaan kau... mungkin dia.. sinar hidup kau... sayang... aku minta maaf aku curik gambar kau... aku photoshop gambar tu.. dan jadikkan gambar kita...sayang.. aku minta maaf aku tak mampu nak sempurna kan kau... dengan nama Allah... aku lepaskan kau dari hati aku... pergi lah.. sinar kebahagiaan tengah menanti kau sekarang ni... 

No comments:

Post a Comment