Thursday 13 December 2012

beto oh beto





hei.... korang kenal pelakon ni ? alamak wei, ni lah beto khusyairi yang membuat tidur aku tak lena malam malam... hahaha.. for those yang belum kenal... or kenal hanya dari muka.. again... he's beto khusyairi.. really talented actor, think what.. aku dah tengok lakonan dia banyak kali... and surely tak menghampakan..


haa~~ beto ni lah yang jadi haris kat dalam istanbul aku datang... and siapa yang belum tengok tu... cepat p tengok.. sangat touching and tengok lah lakonan beto yang mantap kat dalam ni.... eh~ tak lupe jugak lisa dengan tomok pun did well...so filem ni filem wajib tonton...hehehe


haa~ ni cerita ape pulak ni... ? ok kali ni cerita aku, kau dan tong sampah... sekali dengar... what the ___ dengan title macam ni.. sumpah.. aku dengar tajuk ni.. apa ni ?? dah tak ade tajuk lain ke nak buat.. tong sampah jugak... tapi... betullah.. don't judge book by the cover.. by the way.. cerita ni best.. lakonan saleha dengan beto.. memang really really sweet... huhuhu...  those yang belum tengok... try cari kat you tube... 


see ?? cantik tak gigi dia... huhu.. sangat tersusun.. sekali imbas dah macam iklan gigi... huhuhu... takpelah.. yang penting dia handsome buat senyuman macam ni... hehehe..


haa.... ? siapa pulak yang kat sebelah dia tu ? inilah dia isteri beto.. he's married and dah lama pun diorang kahwin.. cuma aku tak selidik bila... hehehe... 

kalau korang nak tawu.. betolah yang belakon dalam kasyaf imani, geng surau and juvana... 



by the way.. aku memang minat dengan beto ni... then.. aku pun ada sorang lagi beto... tapi beto aku yang tu gigi berlapis... huhu.. actually.. dia yang nak sangat jadi beto... siap berangan depan cermin lagi jah~~ kelas kau sayang,,, hahahhaha

ok lah...aku nak chow... mata aku dah layu... so,,, tunggu jelah eah bila lagi aku nak update blog aku ni....huhuhu


No comments:

Post a Comment