Friday 14 December 2012

answer for question

holla~~, malam ni tak ada mood sebenarnya nak update blog... gara gara malaysia kalah malam ni... tapi tak apa... diorang tetap tak menghampakan sebenarnya... diorang dah cuba yang terbaik.. kalah menang adat pertandingan... walaupun main cara kotor... huhuhu... actually aku dah tersempang jauh dari tajuk... malam ni aku nak try jawab soalan dari miss peanutchoc... dia classmate aku sebenarnya~ huhu.. ok lets go..
  1. How old are you now ? Years, weeks, days.
in this sweet second i'm 17 years, 6 month, 3 days, weeks ?? oh no... i can't count that... hehhehe... really really lazy actually...
  2. What is your favourite movie and with whom ?
of course istanbul aku datang... why ?? ada beto kat dalam tu... huhuhu... with whom ? hehhe... mestilah with my 'mr. beto' a.k.a Mr. S,,
 3. Suka hangout dekat mana? Last hangout bila?
actually, aku tak ada tempat specific nak lepak ke hangout ke... asal tempat tu best, selamat and tak sesak... hahaha.. last hangout... siang tadi... lepas buat ic baru.. sambil sambil menjeling jawatan kosong *sedih keyh... request job tu.. tak dapat...
4. Moment paling best?
actually banyak yang the best.. but for me.. zaman persekolahan lah... even ade pahitnya... tapi itu perasa tambahan kehidupan...hehhe
5. Peristiwa yang paling menakutkan dan tak mungkin dapat dilupakan?
of course peristiwa sebelum spm.. aku hampir lemas kat gunung lumut... fuhh... alhamdulillah.. sampai detik ni.. aku masih bernafas...
6. Benda paling nak sangat buat dengan bestie?
pegi melancong same same.. hehehe... 
7. Sesuatu yang mungkin anda fikir dan takut benda tue akan terjadi dan sekarang benda tu dah terjadi !ha faham tak soalan??
hohoho... terjumpe si kekasih lame... and now.. dah jadik pun.. baru siang tadi terserempak... *selamat ada adek ipar kat sebelah..
8. Your evening cartoons and night movies?
conan.... night movies... mimpi beto.. hahha.. tak lah.. apa apa movie yang aku belum tengok tapi dah wujud kat lappy aku...
9. Suka character cartoon yang mana? Spongebob, Ben10, Conan or someone else?
mestilah conan... boleh berangan jadi csi kejap... huhuhu
10. Anda seorang yang …. ?
almost 2 years.. you know me right ?! heheheh
11. Suka subject apa kat sekolah dan cikgu sapa paling anda suka dan baik?
actually semua subject and cikgu aku suka.. fair and square.. no more no less... but i miss teacher rahimah... 
12. Suka penyanyi solo dan berkumpulan yang mana selain k-Pop?
penyanyi solo.. aku suka shae, kumpulan aku suka sleeq... hehehe
13. Pandai masak tak? Masak apa?
eh.. pandai... aku pandai masak air, masak maggi kari, masak nasi.. hehehe... actually i need to learn more about this... especially makannan kegemaran family and beto.. hehehe..
14. Bila ada free time suka buat apa dan kalau boleh nak buat benda tue.
aku suka tidur masa ade free... tapi benda yang aku nak buat ialah... nak tengok beto aku main bola... sebab dah lama tak tengok.. hehehhe
15. Dah bersedia nak dirikan masjid. Haha soalan tak kena langsung. Actually apa ciri-ciri lelaki idaman dan nak jadikannya yang halal :))
amboi... soalan.. kelas kau nyah~.. ciri ciri lelaki idaman.. huhu.. payah ni.. hurm.. aku suka cari yang sporting, tak mengongkong... caring, understanding, boleh control aku yang super duper degil ni... then, mestilah... orang yang mampu bimbing aku ke jalan yang benar... 
haaa.... mengah kau aku nak jawab soalan soalan ni.. hehehe.. apa apa pun.. thanks miss peanut.. and wait for my turn keyh... 
chow..
wasalam...

No comments:

Post a Comment